wij zoeken een

Financieel Administratief Medewerker (24-32 uur)

voor ons hoofdkantoor in Valkenswaard

Kun jij onze administratie net zo goed laten lopen als een perfect gezette espresso?

Wil jij jouw administratieve talent inzetten bij een bedrijf waar alles draait om… koffie? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

In deze functie als Financieel Administratief Medewerker houd je je bezig met een breed scala aan taken om de financiële administratie soepel te laten verlopen:

  • Verzorg je de volledige crediteurenadministratie, inclusief het betalingsproces;
  • Zorg je voor de wekelijkse crediteurenbetalingen;
  • Verwerk je kastransacties en ben je back-up voor het verwerken van bankafschriften;
  • Boek en verwerk je kosten- en voorraadfacturen nauwkeurig;
  • Tref je voorbereidingen voor de Btw-aangifte;
  • Registreer en boek je afschrijvingen en verwerk je de vernietigde machines administratief;
  • Houd je het grootboek zuiver, controleer je tussenrekeningen, zoek je verschillen uit en corrigeer je deze;
  • Houd je het administratieve archief op orde;
  • Draag je bij aan het artikelbeheer, bijvoorbeeld door artikelprijzen te beheren;
  • Ben je back-up voor de debiteurenadministratie;
  • Pak je andere administratieve taken op, zoals CBS-aangiften, GPRS-controle, en meer.

Kortom, jij bent de spil in onze financiële administratie en zorgt dat alles tot in de puntjes klopt!

Wat maakt jou onze perfecte match?

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau, opgeleid in een financieel administratieve richting;
  • 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Ruime kennis en ervaring met MS Office (m.n. Excel), SAP (of een soortgelijk ERP pakket) en diverse administratieve hulpprogramma’s;
  • Nauwkeurig kunnen werken en in bezit van een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Communicatieve vaardigheden zowel in woord en geschrift;
  • Jij bent een sterke persoonlijkheid die problemen niet uit de weg gaat, maar zoekt naar een passende oplossing;
  • Je bent een echte teamplayer die goed kan samenwerken en een positieve bijdrage gaat leveren aan het Miko-team.

Waarom voor ons kiezen?

We bieden je een rol met veel verantwoordelijkheid in een prettige werkomgeving waar jouw initiatief echt gewaardeerd wordt. Wij hebben een no-nonsense mentaliteit. Korte lijnen en afspraak is afspraak. We leren je alle ins & outs van de koffiewereld en tijdens je introductie krijg je een heuse barista-training.

Uiteraard hoort een marktconform salaris daar ook bij. Daarnaast bieden we voordelen waaronder een premievrij pensioen, koffie en thee voor thuis, 27 vakantiedagen, fruit op het werk en leuke personeelsactiviteiten doorheen het jaar. En natuurlijk … het lekkerste kopje koffie of thee tijdens je werk 😉.

Wie zijn wij dan?

RELAX, it’s Miko Coffee…

Al meer dan twee eeuwen staat bij Miko alles in het teken van koffie. Dagelijks werken we met meer dan 70 vakmensen die nét die stap extra zetten voor onze klanten. Dat onderscheidt ons van onze concurrentie. We leveren koffieapparatuur, koffie en alles wat daarbij hoort aan het bedrijfsleven, horeca, zorg en sport. Wij hebben alles in eigen beheer, van eigen bezorgers tot een eigen technische dienst.

We zijn onderdeel van de Miko Groep, een beursgenoteerd bedrijf met diverse dochterondernemingen in binnen- en buitenland. Meer dan 1.000 gemotiveerde medewerkers liggen aan de basis van dit succes.

Heb je er al zin in?

Mooi! Stuur dan je CV en een korte motivatie naar onze HR Manager, Angelique van Kruijsdijk. Wie weet zit jij binnenkort bij ons aan de koffie! Heb je nog vragen, dan mag je ook bellen naar 088-7876000 en vragen naar Angelique van Kruijsdijk.

Solliciteer direct!

  • Je mag de motivatie ook samen met je C.V. uploaden.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 5 MB, Max. aantal bestanden: 3.
      Voeg je C.V. (en eventueel motivatiebrief) toe.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.